Först ridningen vt-12

Efter jobbet blev det filmmys med lilleknodden. Salongen i dockhuset visade inget mindre än teletubbies dansktalande. Jösses vad jag skrattade. Elias verkade inte det minsta fundersam över språket.. Tur att kontrollen är borta!
 
 
Redan kl 17.00 åkte jag iväg till ridskolan, och det pirrade allt lite i magen. Har längtat ihjäl mig under sommaren efter att få rida så svetten dryper både från mig och hästen. Och största lyckan av all var att vi red ut och fick låna en travbana. Där galopperade vi i full karriär. 
 
 
Ska snart brumma iväg till jobbet igen, sista dagen sen är jag ledig i två dagar igen, Jihoo. Det behövs, för idag kan jag knappt gå, jag undrar hur det blir imorgon..
 
 
1 /SG:

skriven

Lilla hjärtat, nog för att solen strålar har lyst lite i veckan men det är faktiskt höst nu (ht-12),

Svar: haha, jag är allt bra förvirrad!
Misslen

Kommentera här: