Im Back

Uppe med tuppen (Elias) idag.. Han hade en jobbig natt så lite senare än vanligt blev det ändå. Lillen hade ingen bra dag igår, han var grinig och jag var trött, så det var riktigt skönt när Carli kom hem och jag kunde åka iväg till jobbet. 
 
Idag är han iallafall en liten solstråle igen. Han vaknade nog helt enkelt på rätt sida idag.. Efter frukost och bus packade vi iväg oss oh hämtade modemet i åsarp. Efter det lämnade jag honom för lite kvalitetstid med sin farmor medans jag passade på att rida.. Det var underbart skönt. Kastanj var riktigt pigg men väldigt skön och avslappnad att rida idag. Hon lyssnade utmärkt och det är så kul att rida henne.. 
 
Elias kunde som vanligt inte somna ordentligt hos farmor, han tycker nog helt enkelt det är ohyffsat när man besöker någon. Så han fick mellanmål och sen begav vi oss hemmåt, han somnade i bilen och sover än, det får bli en senare lunch idag. 
 
Ska iväg och jobba ikväll också, och imorgon med, sen tar jag ledig helg med mina hjärtan. Lördag ska vi börja med gaderoberna däruppe, sen blir det kalas hos pappa för freja. Vi sover över i lidköping också. Blir enklare med knodden.. 
 
Tänker på min gamla farfar idag. Pappa ringde igår och berättade att farfar är dålig och ligger inne på kss. <3<3<3
 
Nu ska jag passa på att slappa medans Elias sover.. 
 
Kramar

Kommentera här: