älskade tystnad..

Äntligen är det lugn och ro i vårat hus. Inte för att vi ogillar besök av nära och kära, men dagen har varit lång.. Var uppe innan kl 07.00 och har hållt igång sen dess.

Kom hem med ett par skor från skövde, men inte dem jag hade tänkt mig. Hittade dessa snygga ankelboots istället. Högre klack men precis lika bekväma.
Längtar tills jag kan slå dem klackarna i taket



Väl hemma var Elias en liten grinolle... Vi misstänker en till tand som är påväg.Som tur var log han och var riktigt glad när han fotograferades i över en timme. Det blev 417 kort som vi ska välja och vraka ifrån.. 30 högupplösta bilder ska vi få. Som vi sedan ska framkalla.


Vi har även haft grillgäster här, som själva fick grilla maten. Carl hade fullt upp med att natta en grinig knodd. Och jag fick assistera med välling och tillslut även ge han smärtstillande. Tycker så synd om han när han har så ont. Att dricka välling gör ont, att sutta på nappen gör ont. Tillslut fick carl åka iväg i bilen med honom och lyssna på daughtry - september. Då somnade han äntligen gott och maten var super god fast den kallnat.

Nu ska jag iallafall inte göra mer än sitta här i soffan en timme. Imorgon har Carli lovat mig en sovmorgon, vi får se fall detta går. Brukar vakna tidigt ändå. Men skönt att kunna gå upp och ta en kaffe i lugn och ro innan man sätter igång med dagens bestyr.



Kommentera här: