För tidiga morgonpussar

Imorses, tidigt imorses vaknade jag utav att knodd pussar mig på munnen. Goaste unge, jag trodde inte ens han kunde pussas. Men han delar inte ut dem höger och vänster antagligen. 
 
Iallafall var klockan strax innan kl 05.00 och jjag var inte alls så pigg på att gå upp som Elias var. Så jag gick ner och gjorde en flaska välling och la mig igen och somnade om. Det gjorde inte Elias, och inte hans pappa heller som var supersnäll och gick upp med honom. Så jag fick sova några extra timmar. 
 
Gårdagen var en underbar dag för Elias, vi var hemma hela dagen. Vi busade lekte och fick besök av farmor och farfar och självklart Faster Amelie. Sen kom även E och J och tog en eftermiddagskaffe. Sen var vi ju också ute och gunga
 
Elias blev så glad över dem fina presenterna. Utav oss fick han ett lektält som ser ut som en borg, en tröja, ett tåg, nappar, en sångbok och solskydd till bilen. 
Utav farmor och farfar + Amelie och Daniel fick han en gåvagn som spelar och blinkar och andra funktioner, kläder, ett par paxskor, en vattenflaska och en potta.. Det är nog lite tidigt att börja med pottan men det är bra att vara förberedda.
 
Idag är det fix i trädgården, hemmet och handling som står på schemat. Sen kommer bredbandskillen och installerar bredbandet och förhoppningsvis får vi hem fotona vi beställt på knodden. Ska försöka hinna skicka iväg lite mer foton också men det får bli ikväll..
 
Tänk vad tiden går fort
 
 

Kommentera här: