Köpa häst på gekås?

Jag och tjejerna har pratat om att åka till ullared och shoppa loss lite i augusti. Mitt i allt detta prat och efter allt koll på hastnet.se så drömde jag att vi shoppade häst just på gekås. Mina drömmar börjar bli riktit jobbiga. Var och varannan natt drömmer jag något, och jag undrar vad detta beror på.. Brukar ha riktiga drömperioder emellanåt, men aldrig så många dagar i rad. Det har nog hållt på i över 3 veckor nu..

Fick en välförtjänt sovmorgon idag. Och när jag kommer upp sitter grabbarna i soffan och jag får världens mysigaste pussar och kramar av den lilla älskligen. Det är sällan han är så mysig, han är mest busig så jag tog tillvara på stunden och stod ut med teletubbies i bakgrunden.

Ska iväg till stallet idag tänkte jag, sen blir det nog bara mysig hemmadag med grabbarna. Huset är städat, det är tråkigt väder så det passar mig perfekt att vara hemma och mysa.

I eftermiddag ska jag och S iväg och plocka jordgubbar, sen håller hon mig sällskap medans Carli är ute och slirar ikväll. Jag står även i valet och kvalet att ta hand om lilla Tuvisen, hennes pappa vill med Carl och slira, men det är inte lätt att ha två godingar med olika mat och sovklockor.. Ibland tar det ju sin stund att natta Elia.. Får tänka på det lite till..



Kommentera här: