Testing...testing..

Gör ett försök att börja blogga igen. Men vet inte rikigt fall det kommer hålla. Jag tröttnar säkert om några dagar eller hittar inte tiden mellan mellis och blöjbyte.. Men det känns ändå värt att testa, nu när man har en ny dator och semester..

Har änså inga bilder på datorn, så detta första inlägg kommrt bli väldig tråkigt.

Vad har då hänt sen senast jag blogga. Elias är snart 1 år, han kryper runt förfullt och är busigare än busigast. Vi har flyttat till hus i Kinnarp som vi verkligen trivs i, det är en del saker kvar att fixa som t.ex. gaderober och måla och skrapa endel fönster.. Sen är det sådant där roligt som att inreda kvar.

Just nu har jag semester, men här blir det inga sovmornar, Elias har en inställd klocka på 06.30. Men det är helt okey, för de senaste nätterna har han sovit gott sen kl 20.00 och egentiden på kvällen är guldvärd.

Nu sa den lilla pojken få lite gröt imorgon och jag ska hälla i mig en kopp kaffe till.

Läs förundras och njut!

Kommentera här: