Bihåleinflammation

När jag hämtade Elias från dagis igår var han inte alls pigg och det visade sig att han hade högfeber. Så efter lite mys, Isglass och enbart två klunkar välling somnade han som en stock.

Elias verkar ganska så pigg idag, ingen feber men näsan rinner, men det är vanligt såhär på hösten.

Jag däremot verkar ha åkt på bihåleinflammation, en jävla huvudvärk och täppt. Som vanligt har jag ingen feber men känner mig hängig ändå.
När jag var gravid med Gabriel hade jag en fruktansvärd bihåleinflammation, och samtidigt mådde jag riktigt illa och spydde flera gånger om dagen. Jag trodde verkligen jag skulle dö. Som om hela huvudet skulle explodera. Jag hoppas det inte blir så illa denna gången. Men vad lycklig jag var av att hitta nasonexen i medicinskåpet. Idag är det min bästa vän. Och med två barn som härjar längtar jag till kvällen redan nu.

Kommentera här: