lycka är..

... att komma hem efter lämning på dagis och inse att det finns en sockerbulle kvar till mig.
Så här sitter jag med min tredje kopp kaffe och smäller i mig en bulle med gott samvete.

Igår var vi på gula villan hela förmiddagen och Elias älskar det. Han bästa kompis just nu heter Nova och är ca 6månader äldre. Det går inte en dag utan att han pratar om henne. Idag kommer hon hit och leker och Elias har redan planerat att bjuda henne på kaffe.

Ikväll drar jag och Gabben på tjejkväll. Josse har fixat iordning ett homeparty och det ska bli riktigt mysigt. Det ryktas om nybakat och det kommer sitta fint i magen.

Alla fråga mig vad jag önskar mig när jag fyller 25 år. Men som vanligt het jag inget, förutom kläder. Och det är ju så tråkigt. 25 år känns rätt stort ändå. Men jag behöver verkligen uppdatera min garderob. Efter tvåbarn så ser kroppen helt annorlunda ut och stl xs sitter lite väl gjutet. Sen att kaffet till Göteborg men min stora älskling alldeles själv låter underbart. Bara en dag för han och mig.



Kommentera här: