Pust

Det är jobbigare än vad jag trodde det här med bloggen, speciellt när datorn krånglar. skrev ett långt inlägg igår. Men datorn fick för sig att starta om sig och inlägget försvann medans jag försökte leta upp lite bilder, 
 
Jag skrev iallafall hur mycket jag älskar vårat hus och det livet jag lever, Det var en kost sammanfattning av gårdagens inlägg men det får duga. Gabriel sover sin första nap för dagen och Elias är på dagis och härjar. 
 
Precis som alla andra mornar så har vi hunnit med välling, ersättning, påklädning, frukost, tvmys, tandborstning, blöjbyte och toalettbesök. Förutom detta har jag bäddat sängarna, plockat undan och Elias har iaktagit sopbilen. Varje vecka står Elias på trappan och vinkar till sopgubbarna och dem vinkar tillbaka och sajlar lite extra med bilen. 
 
Väl på dagis fick jag massor med kramar av barnen. Vilken boost man får av lite oväntad kärlek. Elias fick jag också en kram av tillslut. Han såg mest fram emot att få träffa Nova idag. Han är helt förälskad i den söta tjejen och jag förstår han. 
 
Igår tog jag farväl av en fin vän. Rosa världens finaste Rosa ska lämna oss idag. Rosa är nog världens snällaste häst och det var den första hästen jag red på gården och vi har haft riktigt kul ihop. Hon har lärt mig mycket men hon är gammal och ska få beta på dem evigt gröna ängarna. 
 
Ska fortsätta plocka lite här hemma. ska bege mig in till stan. BVC står på schemat, det är dags för den där sprutan och sen ska vi träffa Lina och lilla Adele..
 
 
(Bilder får vänta en stund, ska försöka koppla kontot till instagram men vågar inte krångla med det innan jag sparat och publicerat)
 

Kommentera här: