Drömmar

Vaknade på uruselt humör. Drömde fruktansvärda drömmar inatt och det är knappt så jag vågar erkänna dem för mig själv. URK!
Självklart blev jag på bättre humör när jag fick komma upp och busa med min lilla knodd. Men det där hemska molnet från drömmen har inte riktigt lagt sig. Konstigt att känslan i drömmen kan sitta kvar så länge och gnaga i huvudet.

Idag har vi varit på bvc med Elias, han har fått sin 1 års spruta. stackarn.. Det gör ju fruktansvärt ont och ännu värre är att mamma och pappa förådde honom mot den där dumma bvc tanten. Men som plåster på såren fick han ett klistermärke med en zebra på. Just bara för att vi ska till öland.

Hann även ta en lunch med Emil och tjejerna från grannbyn. Det blev smarrig buffé på blicken. Och konstigt nog trotts spruta åt Elias upp en hel portion med spagetti och köttfärsås.

Idag har vi också lämnat Texas hos brorsan Birk, där ska han vara i en vecka och bli bortskämd. Saknar byrackarn redan. Det är tomt i huset utan han. Men vi har tur som har någon som kan ta så väl hand om honom som Birk, och vi är riktigt glada att han ställer upp..

Väl hemma lämnade grabbarna av mig så att jag kunde ta min obligatoriska efm-lur, det blev inte riktigt så. Fick ett ryck och städade hela huset istället. Skönt att lämna ett rent hem, då vet man vad man kommer hem till. Dess värre hade jag velat hinna med lite i trädgården, men tiden räcker inte riktigt till. Jag hoppas det blir fint väder imorgon så jag hinner lite iallafall.. På onsdag ska vi packa och ordna inför avfärden, desutom ska jag med och tappa på hingstarna hos Magnus eftersom vi är på öland på Torsdagen..

Elias somnade rekordsnabbt ikväll så ska spendera kvällen i soffan, är mör och om sagt fortfarande en aningen hängig efter drömmen..


Kommentera här: