25år

Det är ingen vanlig dag.. Det är min 25årsdag. Den firades igår av släkten och idag fick jag kaffe på sängen innan Carl gav sig iväg till jobbet.

Men måste bara berätta om fredagen. Jag och Sandra hade det supermysigt med middag för två och sedan revyn på Falköpings stadsteater. Efter en rätt så rolig föreställning begav vi oss till olearys där det lätt slank ner en öl. Väl hemma sov mina små tron gott men jag hade lätt kunnat släppa loss på ett dansgolv.

I lördags kom lillasyster hit. Vi åkte till Amelie och åt och sen hem igen. Då fick jag en underbar helkroppsmassage. Känner mig som en ny människa i kroppen.

I söndags kom j min familj som sagt och inte nog med helkroppsmassagen jag fick av Sandra fick jag presentkort på mössebergs kurort. Där ska jag få en ansiktsbehandling. Sen fick jag både presentkort och pengar så jag kan köpa lite nytt till garderoben..

Nu film mys medans den stora är på dagis..


Kommentera här: