majskrokar

Igår hade vi det super kul med Ida och Nova. Barnen lekte och vi kunde surpla kaffe i någorlunda ro.
När dem åkt hem kom Sandra och vi knallade bort till Josse som fixat iordning homeparty. Det var verkligenheten super mysigt men jag och S kunde inte låta bli att fnissa åt dem löjligt höga priserna. Och av kläderna som fanns var det vi intresserade av slutsålda. Hittade en del fina saker till hemmet också. Men att köpa ljusstakar för 200kr st är en lyx jag inte har råd med.



Elias är på dagis, vi båda vaknade runt 06.00 tack vare en liten lillebror som passade lägligt på att somna om när vi intagit soffan. Kallade Elias för min lilla gris imorses och resten av morgonen lekte han att han just var en gris, men när han bökade runt och jagade katten fick jag nog och röt till ordentligt.. Då snyftade Elias och sa - GLIISEN LESSSEN.. Då kunde jag inte hålla mig för skratt längre. Denna underbara lilla ungen.
När jag väl lämnat den lilla kultingen på dagis och komma hem tokdäckade jag och lillebror i sängen. När jag väl vaknade igen hoppade jag upp ur sängen och var helt säker på att vi försovit oss till dagis och att Elias satt och kollade på greys. Eftersom kaffebönor var slut blev jag överlycklig när jag insåg att det går att köra vanligt bryggkaffe i maskinen också. Nu kanske jag kan vakna till och ta tag i hemmet. Jag undrar hur många gånger man kan plocka upp samma leksak och hur många gånger disken behöver fixas.




Kommentera här: