Rasande fart

Fredag, idag igen.. Denna veckan har gått i rasande fart trotts att vi bara legat hemma och hostat.
Carl har varit en klippa och tagit barnen när jag verkligen inte orkat mer och igår kom världens roligaste Farmor var och hämtade Elias igår med traktorn. Den var en lycklig och trött pojke som kom hem på eftermiddagen. Han somnade påvägen hem i traktorn så farfar var tvungen att ta pulsen på han..
Inte nog med traktor åkning hade dem åkt pulka, varit i stallet och lekt med dockhus.

Idag ska vi ha en lugn förmiddag. I eftermiddag måste vi hämta däcken och trotts snörvel och hosta ska jag ge mig in på kappahl, det är halva rea priset och lika bra att fylla på barnens garderober. Förhoppningsvis hittar jag matchande plagg till barnen. De är ju så sött..

Ikväll tar S med den här morsan på teaterbovens årliga föreställning. Tänkte jag skulle surpla lite vin och bara ha det mysigt.



Kommentera här: