kalas vecka

Denna veckan har verkligen varit intensiv. Jag har blivit firad till höger och vänster. Samtidigt har mina pojkar valt att krångla på natten och vaknat extremt tidigt. Men oj vad mys vi hunnit med.

Idag blir det sista Födelsedagsfirandet. Pajen står i ugnen och ungarna sover. Ska försöka orka dra fram dammsugaren också. Men motivationen är inte på topp, vaknade upp med en jävla migrän och sen har förmiddagen gått i ett.

Det ska iallafall bli supermysigt att mina nära och kära kommer hit ikväll. Älskar att ha mina vänner samlande.

Ser fram emot helgen men Carl ska jobba över så söndag får vi satsa på familjemys.

Nästa vecka ska jag både klippa mig, då ansiktsbehandling, gå på homeparty och julbord. Ska bli så skönt med en vecka med massor med lyx..

Ska kolla Pajen sen ringa och boka klipptid..


Kommentera här: